V stredu v noci nás čaká výpadok predaja lístkov. ZSSK varuje cestujúcich, lístky si vybavte vopred


Odstávka ZSSK: Lístok si v noci nekúpite, vo vlaku bude výnimka

Foto: V stredu v noci nás čaká výpadok predaja lístkov. ZSSK varuje cestujúcich, lístky si vybavte vopred
Foto: imhd.sk

Ak sa chystáte na nočný vlak v stredu 27. marca, zbystrite. Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) oznámila, že v noci na štvrtok vypína všetky svoje predajné systémy. Nezískate tak lístok ani na pokladni, ani cez mobil, ani online.

Dôvodom je plánovaná technická odstávka, ktorá potrvá od stredy 22:00 do štvrtka 04:00. Počas týchto šiestich hodín bude systém mimo prevádzky, a teda všetky digitálne aj fyzické formy predaja budú pozastavené.

ZSSK však sľubuje, že cestujúci neostanú úplne bez možnosti nákupu.

„Cestujúcim odporúčame zabezpečiť si cestovné lístky vopred. Zároveň si ich budú môcť zakúpiť aj vo vlaku u vlakvedúcich, a to bez účtovania servisného poplatku,“ povedal hovorca ZSSK Dominik Drevický.

Takže ak nestihnete kúpiť lístok skôr, vlakvedúci vám ho vystaví priamo na mieste, bez pokuty či prirážky. Stále však platí, že ak máte cestu naplánovanú na noc, neodkladajte nákup na poslednú chvíľu.

Problémy s online predajom lístkov

Aktuálne cestujúci ZSSK zápasia s obmedzeným fungovaním online predaja lístkov. Problémy hlásia e-shop aj mobilná aplikácia IDeme vlakom, a to pre technickú chybu na strane externého dodávateľa IT služieb. Železničná spoločnosť uviedla, že na odstránení chyby intenzívne pracuje, informovali železnice.

Aby cestujúci neutrpeli ujmu, servisný poplatok sa počas výpadku neúčtuje – a to ani v pokladniciach, ani vo vlaku. Ak však bol poplatok omylom zaúčtovaný, ZSSK vyzýva na jeho reklamáciu prostredníctvom e-mailu na adresu: reklamacie@slovakrail.sk. Dopravca sa cestujúcim zároveň ospravedlňuje za vzniknuté komplikácie a ďakuje za trpezlivosť.  



Najnovšie zo Slovenska

Najnovšie v Košickom kraji