Kulinárska relácia Na nože z diele Markízy uchvátila tisícky divákov. Príbehy o tom, ako sa z nezaujímavých reštaurácii stanú za pár dní vyhľadávané podniky, si podmanili masy. Ťažká práca, snaha a vízia pod patronátom hviezdneho kuchára Martina Nováka sa vyplatila aj podniku z obce Hriadky v okrese Trebišov.
Do reštaurácie na východe Slovenska sa ponáhľal s veľkým očakávaním, nastalo však trpké sklamanie. Obrovské porcie, slabý výber či problémy s cenami boli len špičkou ľadovca. V podniku však kulinársky vizionár videl potenciál. Po spoločne strávených dňoch so zamestnancami prišli na to, ako dať podniku nový lesk. Záťažový test, ktorý je kľúčovým momentom každého dielu zvládli zamestnanci Lucas Grill na výbornú. Dokázali však štandard udržať aj naďalej?
Zdroj: Reprofoto Markíza/ Na nože
Aj keď sa pod Novákovym vedením podnikom zväčša darí, najväčšou skúškou sú práve dni a týždne po jeho odchode. Toto obdobie preverí či to majitelia a zamestnanci vidia so svojou prácou naozaj vážne. Zatiaľ, čo niektoré podniky fatálne zlyhajú, podnik Lucas Grill v Hriadkoch si svoj novo nadobudnutý štandard dokázal udržať.
Hviezdneho kuchára čakali po mesiaci viaceré prekvapenia. Aj keď zaznamenal zopár banálnych nedostatkov, s celkovou kvalitou jedál aj prácou zamestnancov bol spokojný, Pri príchode však zažil niečo, čo rozhodne nečakal. Hneď v prvom momente ho zaskočilo preplnené parkovisko, zakrátko potom mu oznámili, že voľný stôl bude hľadať len ťažko.
Podľa prvotriedneho kuchára sa však podnik vydal dobrou cestou. Hneď, ako ochutnal prvé jedlá bol spokojný. Prekvapila ho nezvyčajná kombinácia jedál, ktorá, podľa jeho slov, zafungovala. Spokojný bol aj s výberom, ktorý sa od jeho poslednej návštevy značne zlepšil. Ako povedal, tím majiteľa Lukáša spravil krok správnym smerom.
Mimo iného zapracovali aj na svojej komunikácia a s prácou na sociálnych sieťach rozhodne nezaostávajú. Takmer každé jedlo z ich kuchyne, ktoré by ste si priali ochutnať tak po novom zverejňujú aj na svojom profile.
Za svoju premenu poďakovali všetkým, ktorí sa na zlepšení podniku podieľali. Nezabudli pritom ani na svojich verných zákazníkov. „Veríme, že sa Vám táto časť bude páčiť a my dúfame, že táto skúška nás posunie ešte ďalej. Ďakujeme za Vašu vernosť v podobe Vašej každodennej dochádzky,“ napísali na svojom profile.
„Touto cestou by sme sa chceli poďakovať aj všetkým, ktorí neúčinkovali, ale boli silnou oporou. Ďakujeme,“ dodali s tým, že zákazníkov tak v týchto dňoch prosia o porozumenie. Gastronomickí nadšenci, ktorí by si chceli pochutnať na jedlách z dielne podniku Lucas Grill si totiž budú musieť počať. Dôvodom sú dlhé čakacie doby, s ktorým sa podnik od svojej premeny pasuje každý deň.